Generalforsamling 2016

Generalforsamlingen blev afholdt på Ålykkegade 43, med en stor del af klubbens medlemmer fremmødt. Referatet fra generalforsamlingen ser ud som følger.

Ad 1) Valg af dirigent.

Pia Langhoff blev valgt til dirigent

Ad 2) Formandens beretning.

Frank Andersen takker af efter 7 år som formand. Det gjorde han på behørig vis med en kort beretning om tiden siden starten af fotoklubben. Han træder tilbage efter et langt formandskab der har drevet klubben til der hvor vi er i dag, men nu er det på tide at få nogle nye kræfter ind. Sidst men ikke mindst mindede han om, at en god klub kræver aktive medlemmer.

Ad 3) Kassererens beretning.

Klubben har en ved udgangen af 2015 en positiv egenkapital, og den forventes også at have en positiv egenkapital ved udgangen af 2016.

Med det nuværende antal medlemmer og den forøgede udgift til klublokaler er der budgetteret med et lille underskud i driften i 2016.

Ad 4) Valg af bestyrelsesmedlemmer

Kristian Edlund blev valgt til formand.

Pia Langhoff og Erik Kristian Nüsser blev valgt til bestyrelsen.

Jeanette Gindeberg Sørensen og Frank Rosendahl Larsen blev valgt som suppleanter

Ad 5) Valg af revisor

Poul Erik Lindhardt blev valgt som klubbens revisor

Ad 6) Indkommende forslag

Der var 2 forslag til afstemning på generalforsamlingen. Det ene var en ændring af §8 i vedtægterne, for at tydeliggøre reglerne for valg til posterne i bestyrelsen. Det andet forslag til afstemning, var  om at oprette et passivt medlemsskab af klubben. Begge forslag blev vedtaget.

Ad 7) Evt.

Ingen noter.