Som medlem af Kolding fotoklub får du mulighed for at deltage i vores klubaftner og arrangementer, hvor der er rig mulighed for at blive bedre til at fotografere. Det gælder både de emner du allerede er interesseret i, men også nye emner som du måske har haft lyst til at snuse til, men ikke rigtigt har kastet dig ud i. Fotoklubben er for alle fotointeresserede uanset erfaring og kameratype.

Du er som nyt medlem velkommen til at komme til et par klubaftner for at se om klubbens tilbud passer dig. Du er altid velkommen til at dukke op på en klubaften, men det er normalt en god ide at ringe til os inden, da nogle aftener passer bedre til at introducere nye medlemmer end andre.

Har du spørgmål vedr. medlemsskab i klubben kan du kontakte en af vore kontaktpersoner for nye medlemmer nedenfor:

Frank Andersen, telefon  51 90 31 54, email: info@koldingfotoklub.dk

Kontingent

Det årlige kontingent er pr. 2024 på 700 kr. og betales senest inden udgangen af marts måned.

Sker indmeldelsen efter 1. august er kontingentet for resten af året 350 kr.

Kontingentet gælder indtil generalforsamlingen, som ligger i februar.

Pengene kan indbetales på klubbens konto i Sydbank 7040 1472041, men det er også muligt at betale til kassereren på en klubaften.